Subscribe:

Vitamine naturiste pentru copii

Trezena sau devoţiuni pentru treisprezece marţi

Rugăciune pregătitoare
Te salut, sfinte Antoane,
exemplu înălţător pentru toţi credincioşii.
Iată-mă în faţa icoanei tale,
plin de încredere în puterea dată ţie de Dumnezeu,
ca să cinstesc amintirea ta.
Am convingerea că Dumnezeu va da ascultare mijlocirii tale
şi de aceea îţi încredinţez cu smerenie rugămintea mea,
în nevoia în care mă găsesc.
Ştiu că sunt plin de păcate
şi nevrednic de milostivirea ta şi a lui Dumnezeu.
De aceea dobândeşte-mi mai întâi duhul căinţei
întru iertarea păcatelor mele,
de care vreau să mă dezlipesc pentru totdeauna.
Mă voi înfăţişa treisprezece marţi înaintea ta
şi-ţi voi destăinui durerea mea;
îţi cer ajutorul tău puternic,
mai cu seamă în această mare nevoie a mea...
(Spune scopul rugăciunii).
Ajută-mă să încep bine acest exerciţiu de pietate,
să-l urmez cu sfinţenie
şi să-l închei în cinstea numelui tău,
spre folosul sufletului meu. Amin.