Subscribe:

Vitamine naturiste pentru copii

Rugăciune către Imaculata de Lourdes

O Fecioara neprihănita, Născătoare de Dumnezeu, care, arătându-te de optsprezece ori într-o peşteră la Lourdes Bernadetei, o îndemnai să se roage pentru păcătoşi, şi tuturora să le spună: Pocăinţa! Pocăinţa! Pocăinţa! mijloceşte pentru mine la Dumnezeu, ca să-mi dea harul unei adevărate pocăinţe, încât sa-mi urăsc păcatele din toata inima, să le mărturisesc pe toate, şi nu numai să mă hotărăsc a nu le mai face, ba chiar să nu le mai fac deloc şi să le ispăşesc creştineşte.
Aşadar, tu care eşti zămislita fără de păcatul strămoşesc, şi ca atare te-ai descoperit acelei fetiţe nevinovate, dobândeşte-mi să nu rămână în mine prihana păcatelor şi să împlinesc legea dumnezeiasca până la moarte; să mă arăt către Isus, Fiul tău, un ucenic adevărat, către Biserica catolica un mădular vrednic, si către tine, Marie, un fiu iubitor. Astfel nădăjduiesc că mă voi face părtaş de binecuvântările tale aici pe pământ, iar apoi te voi preamări si-ţi voi mulţumi în cer pentru toata veşnicia.
Te mai rog, o tămăduitoarea bolnavilor, să asculţi cu bunătate de mamă strigătele acelora care cer sănătatea de la Isus: Doamne, fă-mă să vad; Doamne, fă-mă să aud; Doamne, fă-mă să umblu; Doamne, dacă vrei poţi să mă faci sănătos; Doamne, spune numai un cuvânt şi mă voi vindeca! Spuneţi şi tu: ,,Acela pe care îl iubeşti este bolnav, şi sunt sigur că Isus îl va vindeca.