Subscribe:

Vitamine naturiste pentru copii

Consacrare către Maria (a Sfântului Bernard de Clairvaux)

O, ÎNŢELEPCIUNE VEŞNICĂ ŞI ÎNTRUPATĂ, preaiubite şi adorabile Isuse, Dumnezeu adevărat şi om adevărat, îţi mulţumesc pentru a te fi înjosit până a lua chip de rob pentru a mă scoate astfel din robia diavolului.
Eu recurg la intercesiunea maicii tale preasfinte, pe care mi-ai dat-o ca mijlocitoare pe lângă tine şi sper, pe această cale, să obţin de la tine o căinţă desăvârşită şi iertarea păcatelor mele, dobândirea şi păstrarea înţelepciunii.
Bucură-te Marie Neprihănită, Regina a cerului şi a pământului, stăpânirii căreia este supus tot ce este sub Dumnezeu. Mă închin ţie, liman de izbăvire a păcătoşilor şi maica a îndurărilor, de a cărei milostivire nimeni nu este lipsit. Tu, care n-ai respins încă pe nimeni din cei ce cu încredere au alergat la tine, ascultă şi căita mea ruga ce-ţi spune acum, arzătoarea mea sete după dragostea şi Înţelepciunea divină şi primeşte pentru aceasta voturile şi oferta pe care nevrednicia mea ţi le oferă acum:
Eu păcătosul necredincios, reînnoiesc şi întăresc astăzi în mâinile tale făgăduinţele botezului meu. Eu mă lepăd pe vecie de satana, de toate pompele şi lucrările lui, mă dăruiesc cu totul şi pentru totdeauna lui Isus Cristos, înţelepciunea întrupată, pentru a-mi duce crucea mea, în urma lui, în toate zilele vieţii mele.
Şi pentru a-i fi mai credincios de cât nu am fost până acum, eu te aleg, O MARIE, drept scumpa mea mamă. Îţi dăruiesc şi consacru trupul şi sufletul meu, bunurile mele interioare şi exterioare şi însăşi valoarea tuturor faptelor mele bune din trecut, prezent şi viitor. Dispune cum vrei tu de ele.
Oferă-mă tu Fiului tău şi dă-mi harul să obţin şi eu adevărata înţelepciune a lui Dumnezeu şi să mă numeri astfel şi pe mine printre cei pe care tu îi iubeşti, înveţi, dirijezi, hrăneşti şi ocroteşti.
O Fecioară credincioasă, fă-mă şi pe mine credincios învăţăcel şi imitator al Înţelepciunii întrupate, al Fiului tău Isus Cristos, spre a ajunge şi eu, prin mijlocirea şi după exemplul tău, la plenitudinea vârstei sale pe pământ şi a gloriei sale în ceruri. Amin.