Subscribe:

Vitamine naturiste pentru copii

Misterele de lumină (pentru ziua de joi)

1. Primul mister: Botezul Domnului la Iordan. „Tu eşti Fiul meu iubit, în tine am binevoit”.
În acest mister, medităm cum Isus Cristos a fost botezat în râul Iordan, botez prin care a făcut publică venirea sa în lume.

2. Al doilea mister: Nunta din Cana. „Să faceţi orice vă va zice”.
În acest mister, medităm cum Isus Cristos, la rugămintea mamei sale, a transformat apa în vin, anticipând manifestarea persoanei sale.

3. Al treilea mister: Proclamarea Împărăţiei lui Dumnezeu. „N-am venit să fac voia mea ci a aceluia care m-a trimis”.
În acest mister, medităm cum Isus Cristos a predicat împărăţia lui Dumnezeu, prin împlinirea voinţei sale.

4. Al patrulea mister: Schimbarea la Faţă. „Şi pe când se ruga el, chipul feţei sale s-a făcut altul şi imbracamintea Lui alba stralucind”.
În acest mister, medităm cum Isus Cristos s-a transfigurat în faţa apostolilor pregătindu-i pentru răstignirea ce urma să vină.

5. Al cincilea mister: Instituirea Euharistiei. „Luaţi, mâncaţi, acesta este trupul meu... Luaţi şi beţi... acesta este sângele meu...”.
În acest mister, medităm cum Isus Cristos a creat Eucaristia, taină a dragostei sale prin care rămâne alături dei cei care îl iubesc.