Subscribe:

Vitamine naturiste pentru copii

Rugăciuni întrebuinţate la Lourdes şi la Fatima

Dumnezeule, noi Te adorăm pe Tine.
Dumnezeule, noi avem credinţă în Tine.
Dumnezeule, noi Te iubim pe Tine.
Osana, Osana, Fiul lui David.
Bine este cuvântat cel ce vine întru numele Domnului.
Tu eşti Isus Cristos, Fiul lui Dumnezeu cel Viu.
Tu eşti Domnul meu şi Dumnezeul meu.
Dumnezeule, noi credem în Tine, întăreşte credinţa noastră.
Tu eşti învierea şi viaţa noastră.
Mântuieşte-ne Isuse, că pierim.
Dumnezeule, dacă vrei, Tu poţi să mă faci sănătos.
Dumnezeule, spune numai un cuvânt, şi voi fi sănătos.
Dumnezeul celor fără speranţă, ajută-ne!
Isuse, fiul Mariei, fie-Ţi milă de noi!
Isuse, fiul lui David, îndură-Te de noi!
Sfântă Inimă a lui Isus, eu mă încred în Tine.
Dumnezeul meu, spre ajutorul meu ia aminte şi spre necazul meu grăbeşte.
Dumnezeule, acela pe care Tu îl iubeşti este bolnav.
Dumnezeule, fă-mă să văd.
Dumnezeule, fă-mă să merg.
Dumnezeule, fă-mă să aud.
Maica Mântuitorului, roagă-Te pentru noi.
Sfântă Marie, Maica lui Dumnezeu, roagă-Te pentru noi, păcătoşii.
Tăria bolnavilor, roagă-te pentru noi.
Regina preasfântului Rozar, roagă-Te pentru noi.
O, Marie, mângâierea celor întristaţi, roagă-Te pentru noi.
Preasfântă Marie, Maica noastră, fie-Ţi milă de noi.
Fecioara Rozariului de la Fatima, dă-ne nouă sănătate, pentru dragostea lui Dumnezeu şi pentru mărirea Preasfintei Treimi.
Fecioara noastră, a Rozariului, de la Fatima, întoarce-i pe păcătoşi!