Subscribe:

Vitamine naturiste pentru copii

Rugăciune de încheiere catre Sfintul Anton

Slavite Sfinte Antoane, minunea atotputerniciei dumnezeiesti si mangaierea muritorilor, cat de mare este vrednicia Ta inaintea lui Dumnezeu se vede si de la limba Ta binecuvantata, cu care L-ai preamarit si ai facut ca si altii sa-L preamareasca si care a ramas intreaga, vie si neatinsa si dupa
moarte. Fii Tu deci avocatul meu milostiv pe langa Bunul Dumnezeu si ca bun ocrotitor ajută-mă in necazurile trupesti si sufletesti. Fă să prisoseasca pe viitor in mine harul, deoarece până acum am prisosit mai mult in pacat.
Ascultă Te rog, ruga mea, Făcătorule de minuni şi Mângâietorule dulce. Ajută-mă ca să traiesc crestineşte spre mai mare marire a iubitului Tău Stăpân pe care nădăjduiesc să-L pot lăuda, proslăvi şi adora în toată veşnicia, împreună cu Tine. Amin