Subscribe:

Vitamine naturiste pentru copii

Rugăciune pentru a te ocroti Sfântul Anton

Sfinte Antonie, cerescul ocrotitor al celor ce te iubesc si te sfintesc, iata si eu nevrednicul alerg la tine cu evlavie si imi pun toata increderea in ocrotirea ta rugandu-te sa ma ajuti in neputintele, necazurile si durerile mele. Ajuta-ma sa urmez pilda vietii tale petrecandu-mi viata in curatenie, in
smerenie si in dragoste fata de Dumnezeu si de aproapele meu. Apara-ma in vremea ispitei si nu ma lasa sa supar pe Dumnezeul si Ziditorul meu prin caderea in pacat. Numara-ma si pe mine de aici inainte intre cinstititorii si ocrotitii Tai. Vino in ajutorul meu ori de cate ori te voi chema in necazuri si stramtori si mai cu seama in ceasul mortii mele. Amin
Tatal Nostru, Nascatoare,  Marire si acum, Sfinte Antoane, ajuta-ma.