Subscribe:

Vitamine naturiste pentru copii

RUGĂCIUNE DE RECOMANDARE

Sfinte Antoane, între toti sfintii lui Dumnezeu, tu ai fost înzestrat cu o putere deosebită pentru a ocroti si ajuta pe toti cei care si-au pus nădejdea în tine. Dumnezeu ti-a dat chiar puterea de a învia mortii, de a reda celor orbi vederea, celor bolnavi sănătatea, astfel încât toti cei care au alergat la tine au simtit mângâierea sprijinului tău.
Această grijă a ta fată de suferintele oamenilor, mă umple si pe mine de încredere sfântă, cu care alerg la bunătatea ta, cerându-ti ajutor. Pentru dragostea ta înflăcărată către Isus, care a voit să coboare în bratele tale sub chip de prunc ceresc si pentru iubirea ta gingasă fată de Maria, Mama lui Isus, te rog, arată-ti acum puterea ta cea mare si ajută-mă.
Tu esti tăria mea în suportarea pagubelor, în nenorocirile care mă lovesc, în întristările mele sufletesti, în boli si lipsuri, în necazuri si ispite de tot felul. Fii, deci, lîngă mine când patimile îmi răscolesc sufletul si când duhul cel rău unelteste împotriva sufletului meu ca să-l piardă.
Sfinte Antoane, te rog, ajută-mă în toate lipsurile mele trupesti si sufletesti. Alină si mângâie sufletul meu în orice strâmtorare, pentru ca, îmbărbătat de tine, să primesc cununa biruintei de la Dumnezeu în slava vesnică a cerului. Amin.